Halls Gap, Halls Gap, Bendigo - Reisverslag uit Bendigo, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu Halls Gap, Halls Gap, Bendigo - Reisverslag uit Bendigo, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu

Halls Gap, Halls Gap, Bendigo

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Wiel

28 Oktober 2012 | Australië, Bendigo

Tour naar Halls Gap gaat van Bordertown, Kaniva, Nihil en Horsham. Onderweg de Mac Kenzie Falls bezocht. Rond 16.00 uur waren we in Halls Gap en in het zelfde Motel als 4 Jaar geleden “ Pinnacle”. Hier hebben we 2 nachten geboekt . En wat een kangoeroes, het heeft net geregend, misschien hadden ze dorst en het gras is nu lekker mals. Na een lekker kopje koffie en even de winkel bezocht te hebben zijn we naar Lake Bellfield en de Silverband Falls gereden en gewandeld. Hier kon men heel goed zien dat water een kracht heeft en wat het onderweg allemaal meeneemt. Op de terugweg heel veel kangoeroes en herten gezien.

Tweede dag Halls Gap, verschillende Lookouts bezocht, Boroka Lookout, The Balconies, Zumstein, en lekkere koffie in de Bakkery in Halls Gap gedronken. Vervolgens hebben we de Grampians route naar Dunkeld, afslag Victoria Vally, genomen, het was een geweldige tocht. In het plaatsje Dunkeld hebben we een mooie Bakkery gevonden kijk maar op de foto’s. Het was heerlijk die warme chocomel en de belegde sneden brood. Op de terugtocht hebben we een egel langs de weg gezien, hier hebben we even voor gestopt en hem bewonderd.

De tocht naar Bendigo was ook weer geweldig, heel veel weilanden met koeien en schapen. Ook heel veel akkerlanden, hier staan gewassen op waarvan we niet weten wat is, moeten we nog navragen. Bij Henz Wings langs gereden, hij woont in Amherst. Kunnen we jammer genoeg niet gaan koffie drinken want hij heeft een enkel gebroken en is nu in het ziekenhuis. Onze tocht ging van Halls Gap naar Stawell, Avoca, Maryborough, Donolly, Bendingo. Onderweg zijn we een bosbrand tegengekomen, hier brandde het goed. Bendigo is een hele mooie stad met oude gebouwen. Hier hebben ze vroeger gold gedolven en dat kun je nog gaan bezichtigen. Het ijsje van Bic Mac was heerlijk. Dan om 18.00 uur de kathedraal bezocht en een deel genomen aan de Heilige Mis, geweldig om mee temaken. Els, Sophia en Arlette wij konden vandaag niet op de 6 wekendienst van Pierre zijn, wij hebben hem hier tijdens deze dienst herdacht, heel veel sterkte.

Maria en Leo Wings van harte gefeliciteerd met jullie 45 jarige trouwdag op 28 Oktober.

Zo nu ga ik eens kijken wie op Skype is. Veel lees en kijk plezier.
Groetjes van ons viertjes.

Halls Gap, Halls Gap, Bendigo
Tour to Halls Gap goes from Bordertown, Kaniva, Nil, Horsham. Along Mac Kenzie Falls visited. Around 16:00 in Halls Gap Motel in the same as 4 years ago "Pinnacle" We booked 2 nights. And what a kangaroo, it has just rained, maybe they thirst and the grass is nice and tender. After a cup of coffee and a little shop to have visited we went to Lake Bellfield and the Silver Band Falls drove and walked. Here one could very well see that water has a force and what the road all along. On the way many kangaroos and deer seen.

Second day Halls Gap, different Lookouts visited, Boroka Lookout, The Balconies, Zumstein, and delicious coffee in the Bakkery in Halls Gap drunk. Then the route to Dunkeld Grampians, Victoria exit Vally taken great this trip. In the town of Dunkeld Bakkery found a beautiful look on the pictures', which was delicious hot chocolate and invested slices of bread. On the return journey we have seen a hedgehog along the way, here we stopped and admired him.

The trip to Bendigo was also great, lots of meadows with cows and sheep, too many croplands, here are crops which we do not know what it is, we have to ask. In Henz Wings, he lives in Amherst, we can unfortunately not going to drink coffee because he has a broken ankle and is now in hospital. Our trip went from Halls Gap to Stawell, Avoca, Maryborough, Donolly, Bendingo. Along the way we encountered a forest fire, it burned right here. Bendigo is a beautiful city with old buildings. Here they used gold mined and that you can still go visit. The ice of Bic Mac was delicious. Then at 18.00 visited the cathedral and took part in the Holy Mass, great to temaken. Els, Sophia and Arlette today we could not service the 6 weeks of Pierre, we have him here during this service commemorated, a lot of strength.

Maria and Leo Wings congratulations on your 45 years anniversary on October 28.

So now I'm going to see who's on Skype. Enjoy reading and viewing pleasure.

Greetings from the four of us

• 29 Oktober 2012 - 03:28

Paul Wings:

Het is best wel grappig, dankzij mijn diensten is er af en toe geen tijds verschil tussen mij en mijn ouders. Zoals vandaag tijdens mijn nachtdienst gezien, dat er iets mist was met de site. Dan is het gemakkelijk om even te bellen, hier was het 02:30h en down under 12:30h.

Wat ik zo tot nu lees, gezien en gehoord heb, hebben jullie een zeer leuke en gezellige vakantie. Gelukkig zetten jullie heel veel foto’s op een Cloud (tot nu toe z’n 2200 stuks), zodat ik elke dag met jullie mee kan genieten van de vakantie.

Groetjes en veel liefs
    Paul

It is quite amusing, thanks to my shift work there is occasionally no time difference between me and my parents. As seen during my night shift today, that there was something missing with the site. Then it is easy to call, here was 02:30h and down under 12:30h.

What I've read, seen and heard so far, you have a very nice and comfy holiday. Fortunately you guys put a lot of photos on a Cloud (so far its 2200 pieces) so that I can enjoy with you every day of your holiday.

Greetings and lots of love
    Paul

• 29 Oktober 2012 - 12:21

Joep En Trees :

Hallo Cisca Wiely José en Jacques,
    Vandaag regent het in Bocholtz, het weekeend was het koud en had gevroren.
    Wat een prachtig landschap,en geniet er maar lekker van.
    Maria en Leo Van harte gefeliciteerd met julie 45 jarig Huwelijk.
    Op naar de 50 Gouden Huwelijk.
    We hebben vandaag al de griepspuit gekregen.
    Groeten en kusjes Trees en Joep

• 29 Oktober 2012 - 12:46

Janko:

Dat ziet er goed uit! Hier alles prima. De kachel is aangemaakt want het is flink koud geworden, afgelopen dagen aardig gevroren. Vorige week tijdens de doop van Levi was het nog 22 graden! Maar zo bij het kacheltje en met de klok om; dat heeft ook wel wat. Veel plezier en groetjes uit Limboland!

• 29 Oktober 2012 - 19:22

Annie En Matthi:

Alles goed met jullie zover wij dat kunnen beoordelen. Hier zouden wij de zak van een kangoeroe goed
    kunnen gebruiken om in te kruipen bij ons koud en nat weer. Heel mooie foto's gemaakt waarvan
    wij weer genieten, verder heel veel groetjes van

Annie en Matthi

• 29 Oktober 2012 - 19:24

Cor En Gerda Reijne:

Fantastich zoals jullie genieten van alles onderweg en wij genieten mee via de prachtige foto's.
    Cor en Gerda

• 30 Oktober 2012 - 17:39

Hanny Alkemade:

Hallo Boffers,

Nu ga ik geloven dat er geen mooier land bestaat dan waar jullie nu zijn.
    Iedere keer opnieuw komt er weer wat moois, aparter, en bijzonders voorbij.
    Ik kijk uit naar elk verslag.
    Voor jullie en mij is het Genieten!!
    Take Care

groeten van Hanny.

• 31 Oktober 2012 - 17:43

Gabriëlle:

Wat 'n land! Ik blijf me verbazen over de afstanden, de maten.
    Mooie tocht maakten jullie over die rotspartijen, in dat enorm uitgestrekte gebergte.
    Ik vind het ook leuk om een indruk te krijgen van de gebouwen; de sfeer, waar jullie in zijn.
    De onbekende planten en dieren, en waar jullie die fotograferen. Zo'n familie kangeroes -best groot!- in je tuin, tussen je bloemen, stel je voor! Ik zal niet meer mopperen over onze eekhoorns en woelratten.