Adelaide, Adelaide, Bordertown - Reisverslag uit Bordertown, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu Adelaide, Adelaide, Bordertown - Reisverslag uit Bordertown, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu

Adelaide, Adelaide, Bordertown

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Wiel

25 Oktober 2012 | Australië, Bordertown

Wat een mooie stad is Adelaide met zijn oude gebouwen en kerken.
China Town bezocht, wat een winkels en de markt was geweldig.
De plaatsen Gawler, Wiliamstown, Kerstbrook en Castambul in het wijngebied bezocht. De daling en stijging is net als in de Eifel. In Port Adelaide aan de haven heerlijke schnitzel gegeten. s‘Avonds buiten aan het water gezeten bij Connie en Bobby. Heerlijk gewoon, temperatuur 30 graden.

Heerlijk ontbeten. Bobby heeft ons laten genieten van zijn talent als drummer, vroeger heeft hij bij verschillende orkesten gespeeld. Was geweldig. Wij hebben vandaag een dagtocht naar Ashton, Lobethal gemaakt, hier was een heerlijke warme bakker Matin Jaeger, dan naar Gumeracha heel grote speelgoedfabriek, dan naar Birdwood Nationaal Motormuseum en antiek winkel.
S ‘Avonds zijn we samen met Connie en Bobby gaan eten. Heerlijke vis en kangeroo en bief.

Vandaag waren we wat vroeger aan ons ontbijt want we wilden Connie nog zien en afscheid nemen van onze mooie dagen bij haar en Bobby voordat ze ging sporten. We zijn rond 9.30 uur vertrokken richting Bordertown via Murry bridge-Tailband-Culbura-Camaruigra dit zijn allemaal plaatsnamen die de Aboriginals eraan gegeven hebben.

Hebben weer een mooi motel gevonden en nog een kleine tocht gemaakt, ook zijn we nog even naar de supermark geweest.

Lieve vriendinnen ik ben jullie niet vergeten, alleen wij zijn 9,5 uur verder en ik lag lekker te slapen toen het sms’je binnenkwam, heb toen toch nog even Tiny gebeld.

Wij vinden het alle vier geweldig hoe jullie met ons meereizen.
Groetjes en dikke knuffel Cisca en Wiel, Jose en Jacques.

What a beautiful city is Adelaide with its old buildings and churches.
Chinatown visited, what shops and the market was great.
The places Gawler, Wiliamstown, Christmas Brook and Castambul in the wine region visited. The fall and rise, like in the Eifel. Port Adelaide to Port delicious schnitzel eaten. evening out on the water sat with Connie and Bobby. Just wonderful, temperature 30 degrees.
Delicious breakfast. Bobby gave us a taste of his talent as a drummer, he has previously played in various orchestras. Was great. Today we have a day trip to Ashton, Lobethal made, here was a wonderful baker Matin Jaeger, then to Gumeracha very large toy factory, then to Birdwood National Motor Museum and antique shop.
At night we went together with Connie and Bobby eat. Delicious fish and kangeroo and beef.
Today we were a little earlier to our breakfast because we wanted Connie still see and say goodbye to our beautiful days with her and Bobby before she went sports. We left around 9:30 am towards Bordertown by Murry Bridge-Tail Band Culbura Camaruigra-these are all places that the Aborigines have given it.
Have again a nice motel and found a small trip made even we went to the supermarket before.
Dear friends, I have not forgotten you, we are only 9.5 hours later, I was asleep when the text message came in, I was still just called Tiny.
We find it amazing how all four of you travel with us.
Greetings and big hug from; Cisca and Wiel, Jose and Jacques.

• 25 Oktober 2012 - 11:19

Emmy En Jack:

Lieve Cisca en Wiel,

Vanuit kouder wordend Nederland volgen we jullie op de voet. Zijn uiteraard jaloers op de 30 graden. Dat halen we hier niet meer. Wat een interessante reis maken jullie weer. Geniet van de mooie natuur, bijzondere plaatsen en het onbekende voedsel (kangoeroe, en zo).

Heel veel plezier down under met de familie en Wallibie.

Emmy en Jack

• 25 Oktober 2012 - 12:27

Girl Wings:

Hello Duchies - it,s good to see that you are all having a great trip.
    It all looks so fantastic. Keep enjoying and hope to see you again soon.

Now I have a little bit of not so good news.
    Hansi rang tonight and he is in Ballarat Base Hospital with a broken foot.
    It looks like he may be there for a little while because doctors are waiting
    for the swelling to go down to put in a metal plate.
    If he gets out while you are in Wangaratta I may be able to bring him
    around to say hello.

Keep enjoying your beautiful trip!

Tot Ziens
    Giel & Val

• 25 Oktober 2012 - 13:25

Arno Natascha Delano Mikay:

Good evening fooks :)

It is good to see that your are enjoying very much.
    When we would like to look at all the pictures yout to till today we have to take a day off :) :) :)

Also it is good that there is skype so that you could take to your childeren/daugther in law and grandchilderen as yesterday and sonday not to forget that they miss you to!!!

The only problem is that there is not every where a good connection so that the picture we see
    are very often are swot. but the positife thing is that we understood you very well.

Enjoy en relax the rest of the holiday very much.
    Over here it is getting colderen and cloudy.

Big hugs from us to you

• 25 Oktober 2012 - 15:38

Trees En Joep:

Hallo Cisca Willy José Jacques en Familie,
    Zo te zien is Willy bang dat de kangeroe van zijn bord afspringt.
    Volgens de berichten gaat het deze nacht vriezen.
    Genieten jullie maar lekker van al het moois wat te zien en te koop is.