Sydney 9-15-12-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu Sydney 9-15-12-2012 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu

Sydney 9-15-12-2012

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Wiel

13 December 2012 | Australië, Sydney

Sydney een stad met al zijn bijzonderheden.

Sydney Tower, Opera House, Harbour Bridge, Darling Harbour,
The Rocks, Royal Botanic Garden, Chinatown, Haymarket, Monorail, Hyde Park, Hyde Park Inn hotel, Fisch Market, haven met de geweldige Cruiseschepen en militairenschepen en over de andere schepen praten we maar niet, oude gebouwen en nieuwe naast elkaar, zou bij ons ook niet kunnen.
Railway, freebus, tram en Monorail, heel gemakkelijk om mee te verplaatsen, winkelcentrums, veel mensen die tussen de middag sporten of in de parken lekker in de zon een uurtje slapen (maar dit zie je door heel Australië).

En nu om deze tijd een geweldige kerstversiering, waar je van de ene verbazing in de andere valt. In een woord fantastisch.

Geniet met ons mee, groetjes van ons vieren.

Sydney 9 -15 - 12-2012

Sydney a city with all its details.
Sydney Tower, Opera House, Harbour Bridge, Darling Harbour, The Rocks, Royal Botanic Garden, Chinatown, Haymarket, Monorail, Hyde Park, Hyde Park Inn, Fisch Market, harbor with the great cruise ships and military vessels and other ships we talk but not, old and new buildings side by side, would we also can not, Railway, tram and monorail, very easy to move, malls, many people who lunchtime sports or in the parks in the sun for an hour sleep (but see throughout Australia).
And now at this time a great Christmas decoration, where you from one surprise indene other falls. In a word fantastic.

• 13 December 2012 - 23:48

Elis:

Hallo,

Jullie genieten van de mooie stad Sydney. Nog bedankt voor de Australische Kerstkaart.
    Jullie waren er op tijd bij.
    Zo stukje bij beetje komen jullie nu weer in Melbourne. Wat gaat de tijd hard.
    Maar zover is het nog niet. Geniet weer van al het moois wat jullie nog zullen gaan zien.
    Welterusten, ik ga nu naar bed, het is hier 23.47 uur.

Groetjes, Elis

• 14 December 2012 - 10:36

Janko:

Het aftellen is langzaam begonnen! Een uurtje slapen in de zon klinkt niet slecht. Dat kan hier vandaag ook, maar je bent een halve ijspegels zodra je wakker wordt (als het je al lukt om in de kou te slapen).
    Het eekhoorntje crosst al aardig door de tuin en vindt nog genoeg van zijn voorraad; de winter is goed begonnen hier! Blijf nog maar een lekker in de warmte :)
    Groetjes,
    Janko, Anke & Levi

• 14 December 2012 - 14:38

Piet En Thea Sassen:

Hallo,

Wat een mooie fot's in de zomer in zomerkleding al die prachtige
    kerstversiering en kertkribjes geweldig.
    Geniet maar van het mooie weer hier is het 5 graden plus met een koude wind.
    Volgende week zal ik ook maar eens de kerstboom opzetten, want dan gaat het erop aan.
    Heel veel groetjes aan allen.

Piet en Thea.

• 14 December 2012 - 19:04

Peter En Hennie Hamers:

Hoi mensen

Nog even en jullie komen weer terug naar het koude en natte Nederland.
    Geniet nog maar even in het mooie Australie.
    Wat een mooie foto's, maar dat is niet zo moeilijk met zo'n prachtige natuur.

Grietjes Hennie en Peter

• 16 December 2012 - 06:11

Joep En Trees:

Hallo jullie vieren,
    Wat een prachtige foto's de een nog mooier dan de ander.
    Vooral de kerstversiering en die geweldige kerststalletjes.
    Wij zijn ook volop buiten aan het versieren.
    Geniet nog maar lekker van het mooie weer, want hier is het koud.
    Met een cruisboot is ook geweldig, moeten jullie ook eens doen.
    Jullie kunnen al beginnen af te tellen, maar geniet nog maar lekker van de laatste weken.
    Want het is zo weer voorbij.
    Groetjes en veel liefs Joep en Trees

• 16 December 2012 - 09:02

Alkemade:

Goede morgen,
    Hier op zondag 16 dec. met een waterig lucht.
    Jullie lekker in de warme zon. Verveelt dat niet?
    Iedere keer zien jullie weer zulke aparte en bijzondere dingen, of het nu gebouwen zijn, kerstbomen in de warmte of een leuke" kabelbaan ". Waar halen jullie de energie vandaan om iedere dag opnieuw dit aan te kunnen. Het is een top reis.Ik kijk mijn ogen uit en reis met jullie mee. Je hebt in ieder geval het Opera House
    aangeraakt en gezien.
    Veel plezier en kom straks weer goed thuis.
    Groetjes, Liefs, Hanny.

• 16 December 2012 - 13:30

Roger Kohnen:

Hey vakantiegangers,
    ik heb al een hoop foto's voor bij zien komen. Ik heb het idee dat jullie je erg goed vermaken daar :)
    Geniet ervan en tot snel,

groetjes d'r Roger

• 16 December 2012 - 15:33

Marcel, Yvonne, Brian En Mitch:

Hallo allen,

Geweldig om jullie te volgen. Wat zien jullie veel mooie natuur en indrukwekkende gebouwen en zo. En daarbij: Wat zien jullie er goed uit, lekker gebruind en heerlijk ontspannen. Geniet er nog maar van.

Groetjes, familie NL

• 17 December 2012 - 13:01

Arno Natascha Delano Mikay:

good evening over here,

Wen we look at the beautiful pictures we think what is the time flying.
    It is on beleavable that your holiday is all most over.
    The pictures tell us that you had again to less time over there to let us see al the beautiful this from that site of the world.

Of course for us we are very happy wenn you are back in town again hahahahah.

I think it is weird to have lovely wether at christmas because we are just to have snow or rain
    But you can have better summer wether than the rain have over here the coming two weeks and 8 degrees.

So enjoy the last 12 day`s and take a little sun with you so that we can get over here snow hahahah.

Greeting and big hugs from us.

• 19 December 2012 - 09:42

Paul Wings:

Hallo ouders en vrienden,

Het is leuk om die verhalen te lezen en vooral om die foto's te zien. Sommige foto's komen me bekend voor. Gelukkig is er internet, skype of telefoon zodat we met elkaar makeelijk in contact kunnen blijven. Ik hoop snel weer op een nieuw verhaal en foto's.

Veel liefs de Jruss

Paul