Mission Beach-Townsville- Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu Mission Beach-Townsville- Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Wiel Wings - WaarBenJij.nu

Mission Beach-Townsville- Airlie Beach

Door: Cisca

Blijf op de hoogte en volg Wiel

15 November 2012 | Australië, Airlie Beach

11-11-2012 Mission Beach, onderweg de rotspartij “de Boulders” en een suikerfabriek bezocht. Kort voor Mission Beach stak een Cassowary de weg over, geweldig om te zien. Na aankomst zijn Jose en Ik ongeveer 1,5 uur over het mooie strand gaan wandelen en hebben naar de natuur gekeken en geluisterd. Er waren ook mensen met netten aan het vissen.

12-11-2012 Townsville, onderweg hier naar toe hebben weer een suikerfabriek bekeken, deze stond helemaal op pijlers, met een hele lange brug naar de zee in zodat zeeschepen hier konden geladen worden. Onderweg hebben we ook nog een mooi kerkhof bezocht (voor zover een kerkhof mooi is). Nadat we onze overnachting hadden gevonden zijn we heerlijk over de Esplanade van Townsville gaan wandelen. Daarna zijn we tegen 18.00 uur naar de Castle Hill Lookout of te wel Tafelberg genoemd, gegaan om de zonsondergang te bewonderen en de trimmers die deze berg op- en aflopen zelfs het avonds nog om 21.00 uur met zaklampen bij zich.

13-11-2012 Airlie Beach, onderweg het dorpje Bowen bezocht waar een gedeelte van de film Australië is opgenomen. Een lookout bezocht. In Airlie Beach hebben we het mooie motel Toscana, het uitzicht is fantastisch vanaf het grote balkon. We hadden gelijk al bezoek van de Cacatoos.

14-11-2012 Airlie Beach, vanmorgen naar de zonsverduistering gekeken, hier was de kleur van de lucht alsof het ging regenen, in Cairns en Palm Cove kon men dit natuur verschijnsel het beste bewonderen. Na het ontbijt gewandeld door Airlie Beach en lekker gezwommen in het zwembad. Rond 16.00 uur waren de Cacatoos weer aanwezig om ons een standje te brengen.

15-11-2012 Airlie Beach, vandaag na het ontbijt vertrokken naar Convoy-Lethebrook en Proserpine. Terug via Cannonvale, Dingo Beach, onderweg drommedarissen en mooie stranden gezien. Na thuiskomst lekker gezwommen in het zwembad en geluierd.

Blijf met ons meegenieten, groetjes van ons vieren.

Mission Beach-Townsville, Airlie Beach

11/11/2012 Mission Beach, move the rocks "The Boulders" and a sugar visited. Shortly Mission Beach lit a Cassowary the road, great to see. After arrival I José and about 1.5 hours on the beautiful beach walk to nature and have watched and listened. There were also people with nets to fish.

12/11/2012 Townsville, way over here again have a sugar Viewed This was all on pillars, with a very long bridge to the sea so that ships could be loaded here. Along the way we visited a beautiful cemetery (where a cemetery is beautiful). After our stay we had found the lovely Esplanade Townsville walk. Then we at 18.00 at the Castle Hill Lookout or to be called Table Mountain, went to watch the sunset and the groomers this mountain and down even the night even at 21.00 with flashlights with them.

13/11/2012 Airlie Beach, Bowen visited the village on the road where a portion of the movie Australia is included. A lookout visited. Airlie Beach we have beautiful motel Toscana, the view is fantastic from the large balcony. We were right all visit the Cacatoos.

14/11/2012 Airlie Beach, this morning the eclipse looked, here was the color of the sky as if it was raining, Cairns and Palm Cove, one could admire this natural phenomenon the best. After breakfast we walked through Airlie Beach and a swim in the pool. Around 16:00, the Cacatoos present again to bring us a scolding.

15/11/2012 Airlie Beach, today after breakfast left for Convoy-Lethebrook and Proserpine. Back through Cannonvale, Dingo Beach, road drommedarissen and beautiful beaches seen. After returning home a swim in the pool and idled.

Stay with us enjoy, greetings from us four.

• 15 November 2012 - 15:46

Natascha Arno Delano Mikay:

Good afternoon parents,

I saw the pictures from the four parrots.

Thanks that you where feeding us.
    We where secretly watching how you where doeing hahahahha.

Again lovely pictures to see that you are enoying very much.
    Did you see also the solar eclipse, i hope for you because you cannot see this very offten.

Delano is now ill, his temperature is now 39,5 degrees we have give him sinaspril.
    Happelijk that works now he is jupping around at home :)

Greetings + kissings from us to you all.

• 15 November 2012 - 21:59

Peter En Hennie:

Hoi mensen,
    Als je dit leest kun je alleen maar denken wat een bofkonten jullie zijn.
    Geweldig en geniet ervan.

hennie en peter

• 18 November 2012 - 12:45

Elis:

Hallo Wiel en Cisca,

Jullie sms dat jullie in Yeppoo zijn ontvangen.
    Wat schitterende foto's en zo herkenbaar. Ik heb ons fotoboek erbij gehaald en enkele foto's komen overeen. Waren jullie ook zo onder de indruk van de geluiden in het regenwoud?
    Hebben jullie gesnorkeld in het Reef of genoten op het zonnendek. Als je met de glass bottem boot bent mee geweest, dan zie je ook heel veel van de prachtige onderwaterwereld van het Reef.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Momenteel (zondag 18 november) een regenachtige dag.
    Geniet van al het moois wat jullie nog tegenkomen.
    Groetjes en tot gauw,
    Antoon en Elisa

• 18 November 2012 - 14:42

Marcel, Yvonne, Brian, Mitch En Oma Mia:

Beste Ome Jacques,

Happy Birthdat en Van Harte Proficiat met uw verjaardag en een hele leuke dag toegewenst samen met tante Jose en uw reisgenoten Cisca en Wiel. Wel heel bijzonder om eens een keer in Australië jarig te zijn, maak er een feest van.

Groetjes van Oma Mia, Marcel, Yvonne, Brian en Mitch

Ps bedankt voor de mooie kaart (vrijdag 16-11-2012 ontvangen) en de felicitaties voor mijn verjaardag, gr Yvonne

• 19 November 2012 - 19:59

Maria En Sjef:

Het is voor ons een genoegen te horen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Geniet elke dag van wat jullie geboden krijgen.
    Lieve groeten oes Bóches.

P.S. Cisca, wij hebben er genoeg!

• 19 November 2012 - 23:37

Joep En Trees:

Hallo allemaal,
    Wij genieten op afstand met jullie mee.
    Wat een prachtig land, met veel bewonderwaardigsheden.
    Geniet maar lekker van de tijd dat jullie er nog zijn.
    Groetjes en veel liefs Joep en trees